Podejarzanie wielkanocne te kurczaki z Boluo Miao

Lubię Amy, bo dzięki niej wiedziałem coś więcej o tym, co się w Kantonie podczas lockdownów działo, a teraz na przykład wiem, że doufuhua, które Cici sprzedaje mi za 17 zł na Baka, w Sajgonie na ulicy dziewczyna ma po 3 zł. Nie wiem tylko co z tą wiedzą zrobić ;)

Niedawno wrzuciła ten klip z „odpustu” z okazji narodzin patrona kantońskiej Boluo Miao, w której to świątynce byłem kilka lat temu, i którą bardzo lubię. Z komentarzy widzę, że nie jestem sam – ta „tradycja” nie jest powszechnie znana, więc w serce me wdarło się podejrzenie.. Zresztą nic a nic mi to nie przeszkadza. Niech Kantonki z Huangpu przyjeżdżają tu robić doktorat z porównania tradycji Wielkanocy, Jarego Święta i Narodzin Boluo :))

Ngondeg

Dodaj komentarz

Filed under inne

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.